D.U.K.

Kaip galiu susikurti vartotojo paskyrą?

Norėdami susikurti paskyrą, spustelėkite „Registruotis“ ir užpildykite formą su savo duomenimis. Po to gausite patvirtinimo laišką nurodytu elektroniniu paštu.

Kaip galiu grąžinti prekę?

Prekes galite grąžinti susisiekę su mumis info@miamedic.lt.
Prekių grąžinimas vykdomas pagal 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymą Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę tik tuo atveju, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ir jei jos išvaizda nebuvo iš esmės pakeista. Tai reiškia, kad prekės ar jos pakuotės išvaizda gali būti pakeista tik tiek, kiek tai buvo būtina norint apžiūrėti prekę. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekę atgal ir grąžinti pinigus, jei buvo padaryta neapgalvotų pakeitimų, kurie nebuvo būtini prekei apžiūrėti, įskaitant pažeistas etiketes.

Kiek laiko trunka pristatymas?

Standartinis pristatymas trunka iki 3–5 darbo dienų, priklausomai nuo jūsų vietos.

Kaip galiu atšaukti užsakymą?

Jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas, galite atšaukti jį susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda info@miamedic.lt.

Ar galiu pakeisti užsakymo adresą po užsakymo pateikimo?

Adresą galite pakeisti tik iki užsakymo išsiuntimo susisiektus su mumis info@miamedic.lt.

Ar priimate atiskaitymus grynaisiais?

Atsiskaityti grynaisiais galite atiimant prekes vietoje adresu Baltupio g. 65-60.

Kaip žinoti, ar produktai tinka mano odos tipui?

Kiekvienam produktui pateikiama išsami informacija apie jo sudedamąsias dalis ir odos tipus, kuriems jis tinkamas. Jei abejojate, kviečiame registruotis konsultacijai online arba gyvai - mūsu specialistai padės išsirinkti Jums tinkamiausias priemones.

Ar turite lojalumo programą?

Taip, mūsų parduotuvėje galite užsiregistruoti ir dalyvauti lojalumo programoje, kuri suteikia galimybę gauti nuolaidas bei specialius pasiūlymus.

Ką apima jūsų lojalumo programa?

Mūsų lojalumo programa suteikia galimybę uždirbti taškus už kiekvieną pirkimą ir išnaudoti juos nuolaidoms.
Kuo daugiau taškų surinksite, tuo didesnės nuolaidos laukia! Prisijunkite prie mūsų lojalumo programos ir mėgaukitės išskirtinėmis nuolaidomis bei privalumais!

Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę?

Jei gavote sugadintą ar neteisingą prekę, nedelsdami informuokite mus info@miamedic.lt ir mes pasirūpinsime pakeitimu arba grąžinimu.

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip, mes siunčiame prekes į daugelį užsienio šalių. Siuntimo kaina ir laikas priklauso nuo paskirties vietos.